Посольство України в Республіці Куба

, Київ 11:36

Розгляд звернень громадян

Години прийому громадян Консульським відділом Посольства (прийом та видача документів, консультації):

Понеділок, п’ятниця з 09:00 до 12.00.
Вівторок, четвер з 09:00 до 10:00.
Середа з 13:00 до 15:00.
Надання консультацій здійснюється по тел.: (537) 204-25-86, 204-23-74.

Напередодні національних свят в Україні рекомендовано завчасно консультуватися щодо графіку роботи консульського відділу Посольства України в Республіці Куба.

До уваги громадян України!

Посольством України в Республіці Куба започатковується практика попереднього отримання необхідних даних для вчинення нотаріальних дій на службову електронну адресу консульського відділом Посольства – yana.yemtseva@mfa.gov.ua.

Згідно законодавства України нотаріальна дія вчиняється в день звернення заявника. Задля полегшення роботи Посольства та економії часу, заявник може попередньо звернутися в робочому порядку на вищевказану електронну адресу Посольства та надати необхідні документи для вчинення певної нотаріальної дії (оформлення довіреності або заяви, засвідчення перекладу документу з однієї мови на іншу тощо).

Погодивши питання щодо готовності документа, заявник має особисто прийти до Посольства, надати заяву з проханням вчинення необхідної нотаріальної дії, сплатити консульський збір та отримати оформлений консульським відділом Посольства документ.

-----------------------------

Належне забезпечення прав і законних інтересів усіх громадян України за кордоном є пріоритетним завданням державної політики у сфері консульських зносин України з іноземними державами.

Виконуючи це завдання, Департамент консульської служби і закордонні дипломатичні установи України (ЗДУ – посольства, генеральні консульства, консульства) діють у відповідності до положень Конституції, низки спеціальних законів України та нормативно-правових актів Президента й Уряду України, використовують увесь інструментарій міжнародного права.  

Консульський захист у випадках надзвичайних ситуацій надається усім громадянам України, які цього потребують, безвідносно до статусу і мети їхнього перебування за кордоном. Консульські дії вчиняються відповідно до профільного законодавства України.

Із вжитих останнім часом заходів з метою оптимізації консульського обслуговування відзначимо:

  • запровадження в закордонних дипломатичних установах щоденного (5 разів на тиждень) консульського прийому громадян, в т.ч. за надзвичайних обставин – у позаробочий час, а також вихідні та святкові дні;
  • започаткування функціонування цілодобових телефонних «гарячих» ліній для оперативного зв’язку з консулом в разі загрози здоров‘ю, життю чи смерті (номери розміщені на веб-сторінках ЗДУ);
  • функціонування в МЗС при цілодобовому Центрі оперативного реагування телефону «гарячої» лінії - +38 044 238 16 57;
  • регулярне оновлення на веб-сторінках МЗС і ЗДУ довідок з актуальною для громадян України інформацією щодо понад 180 країн світу – про правила поведінки, безпекову ситуацію, умови працевлаштування, надання медичних і соціальних послуг, митні питання, корисні номери телефонів.

З метою отримання максимально детальної інформації з консульських питань пропонуємо уважно ознайомитися з відповідним розділом «Консульські питання» веб-сторінки дипломатичного представництва чи консульської установи у країні, де Ви знаходитися. В такий спосіб Ви зможете завчасно підготувати відповідний сет документів для вчинення потрібної Вам консульської дії. Для отримання консульської послуги заявник особисто звертається в будь-який зручний для нього час в межах годин прийому до установи, на території консульського округу якої він тимчасово перебуває/постійно проживає.

Дотримання запропонованих нижче рекомендацій сприятиме заощадженню Вашого часу в разі потреби отримання «типової» інформації та ефективній допомозі в разі потрапляння в надзвичайні/скрутні ситуації:

  • надавати перевагу відвіданню веб-сторінки (розділ «Консульські питання»)  в разі потреби отримання інформації на кшталт: графік роботи, перелік консульських дій, необхідні для їх вчинення документи від заявника, терміни та тарифи;
  • надсилати звернення електронною поштою в разі потреби надання важливої, на Вашу думку, інформації для консульської посадової особи;
  • практикувати звернення телефоном переважно в разі потреби отримання від консула інструкцій при нетипових/скрутних ситуаціях.

Вашими думками щодо консульської складової діяльності МЗС, роботи консульських працівників центрального апарату, закордонних дипломатичних установ України Ви можете поділитися, надіславши інформацію на електронні адреси:contactconsul@mfa.gov.ua – Департамент консульської служби МЗС України

Щодо оскарження дій консульських посадових осіб, які, на Вашу думку, містять прояви корупції, прохання звертатися до Сектору з питань запобігання та виявлення корупції МЗС України: spk@mfa.gov.ua, +38 044 238 15 87 – Сектор з питань запобігання та виявлення корупції МЗС України

Принагідно повідомляємо, що розгляд та опрацювання звернень громадян (пропозиції, заяви, скарги) здійснюється МЗС України, закордонними дипломатичними та консульськими установами України відповідно до Закону України «Про звернення громадян» № 393 від 02.10.1996 р. Громадяни мають право звертатися як у письмовій формі, так і усно зокрема, під час особистого прийому громадян працівниками закордонних дипломатичних установ.

Законом встановлено вимоги (стаття 5) до звернення громадян, яке обов’язково має містити інформацію про заявника (прізвище, ім’я, по батькові, адресу проживання). Письмове звернення підписуються заявником із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження. Згідно з положеннями Закону (стаття 20) термін розгляду звернень громадян становить один місяць з дати їх надходження, а у випадку необхідності здійснення додаткового вивчення, цей термін розгляду може бути продовжено до 45 днів.

Центральний апарат МЗС і закордонні дипломатичні представництва і надалі докладатимуть усіх зусиль з метою виконання завдання, поставленого керівництвом МЗС і української держави - безумовного і максимального використання усіх повноважень і передбачених законодавством механізмів для ефективного захисту прав і законних інтересів громадян України за кордоном.

 


Консульський відділ Посольства України в Республіці Куба
Керівник: Mrs. Yana Yemtseva
Second secretary on consular affairs
Адреса:

5-a Ave., #4405, e/44 y 46 Miramar, La Habana

Republica de Cuba

Телефон: (00 537) 204-23-74, (00 537) 204-25-86
Ел. пошта: emb_cu@mfa.gov.ua
Графік роботи:

Понеділок: 09:00 – 12:00
Вівторок: 09:00 – 10:00
Середа: 13:00 – 15:00
Четвер: 09:00 – 10:00
П’ятниця: 09:00 – 12:00

У випадках техногенних катастроф, природних катаклізмів, терактів, масових заворушень, поранення/загибелі громадян України, інших випадків, які загрожують життю чи здоров’ю наших співвітчизників, консульська допомога надається також у неприйомний час.

Гаряча лінія Посольства України в Республіці Куба: 00(535) 429-51-31. Прохання телефонувати виключено в разі загрози життю чи загибелі громадян України.

 

Примітки:

Межі консульського округу: Республіка Куба, Домініканська Республіка, Боліваріанська Республіка Венесуела, Республіка Гондурас, Республіка Нікарагуа, Республіка Сальвадор, Республіка Гаїті.

 

Почесний консул України в Домініканській Республіці

Андреа Біамонті / Andrea Biamonti

Адреса Почесного консульства України в Домініканській Республіці:

м. Санто Домінго, авеню 27 де Фебреро, №328, будинок RS,  офіс 501, Белла Віста

Santo Domingo, ave. 27 de Febrero, № 328, Edificio RS, Suite. 501, Bella Vista,

00(1809) 409-4222; 00(1829) 797-4422

електронна пошта: andreacarlomaria@hotmail.com

ucraniard@gmail.com

Дні та години прийому Почесного консула:

Вівторок: 09:00 – 12:00

Середа: 14:00 – 17:00

П’ятниця: 09:00 – 12:00


Консульські питання