Однією з головною передумовою для виходу компаній на кубинський ринок є присутність на ньому. Дистанційна робота з потенційними імпортерами Куби (або робота через дипломатичні представництва) є неефективною, що робить недоцільною електронну розсилку інформації про компанію та комерційних пропозицій. Впливає на це також значна відсталість Куби (на фоні інших країн світу) в комп’ютерізації та розвитку телекомунікацій, що створює ситуацію, коли головним методом роботи стає особистий контакт представників українських експортерів з кубинськими партнерами.
Одним з перших кроків для виходу на кубинський ринок може бути звернення українського експортера до Торгової палати Республіки Куба з наданням конкретних пропозицій щодо співпраці ([email protected], Calle 21 No. 661 esq. a calle A, El Vedado, La Habana Tel.: (53) Pizarra: 7838-1321, 1322, 1324,Ext. 238, 241). Наступним кроком є візит на Кубу представника компанії, особисте представлення ним комерційних пропозицій в Торговій палаті Куби та проведення, за сприяння Посольства, відповідних зустрічей та переговорів з потенційними партнерами.