Консульський підрозділ Посольства України в Республіці Куба. Загальна інформація
Консульська посадова особа: | Білик Ірина Володимирівна – третій секретар з консульських питань |
Адреса: |
Авеню 5, буд. 4405 між вул. 44 та 46, р-н Мірамар, м. Гавана, Республіка Куба |
Телефон: | (+53) 7204 25 86, 7204 23 74 |
Ел. пошта: | [email protected] |
Графік роботи: | Понеділок: 09:00 – 12:00
Вівторок: 09:00 – 10:00 Середа: 13:00 – 15:00 Четвер: 09:00 – 10:00 П'ятниця: 09:00 – 12:00 Кожен останній четвер щомісяця – прийом громадян України керівником Посольства. (Напередодні національних свят в Україні рекомендовано завчасно консультуватися щодо графіку роботи консульського відділу Посольства України в Республіці Куба) |
Межі консульського округу: | Республіка Куба, Домініканська Республіка, Боліваріанська Республіка Венесуела, Республіка Гондурас, Республіка Нікарагуа, Республіка Сальвадор, Республіка Гаїті. |
Гаряча лінія Посольства України в Республіці Куба: | +535 0021427 (ВИКЛЮЧНО в разі загрози життю чи загибелі громадян України) |
До уваги громадян!
Консульський захист у випадках надзвичайних ситуацій надається усім громадянам України, які цього потребують, безвідносно до статусу і мети їхнього перебування за кордоном. Консульські дії вчиняються відповідно до профільного законодавства України.
Із вжитих останнім часом заходів з метою оптимізації консульського обслуговування відзначимо:
З метою отримання максимально детальної інформації з консульських питань пропонуємо уважно ознайомитися з розділом «Консульські питання» веб-сторінки Посольства. В такий спосіб Ви зможете завчасно підготувати відповідний сет документів для вчинення потрібної Вам консульської дії. Для отримання консульської послуги заявник особисто звертається в будь-який зручний для нього час в межах годин прийому до установи, на території консульського округу якої він тимчасово перебуває/постійно проживає.
Дотримання запропонованих нижче рекомендацій сприятиме заощадженню Вашого часу в разі потреби отримання «типової» інформації та ефективній допомозі в разі потрапляння в надзвичайні/скрутні ситуації:
Вашими думками щодо консульської складової діяльності МЗС, роботи консульських працівників центрального апарату, закордонних дипломатичних установ України Ви можете поділитися, надіславши інформацію на електронні адреси: [email protected] – Департамент консульської служби МЗС України
Щодо оскарження дій консульських посадових осіб, які, на Вашу думку, містять прояви корупції, прохання звертатися до Сектору з питань запобігання та виявлення корупції МЗС України: [email protected], +38 044 238 15 87 – Сектор з питань запобігання та виявлення корупції МЗС України
Принагідно повідомляємо, що розгляд та опрацювання звернень громадян (пропозиції, заяви, скарги) здійснюється МЗС України, закордонними дипломатичними та консульськими установами України відповідно до Закону України «Про звернення громадян» № 393 від 02.10.1996 р. Громадяни мають право звертатися як у письмовій формі, так і усно зокрема, під час особистого прийому громадян працівниками закордонних дипломатичних установ.
Законом встановлено вимоги (стаття 5) до звернення громадян, яке обов’язково має містити інформацію про заявника (прізвище, ім’я, по батькові, адресу проживання). Письмове звернення підписуються заявником із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження. Згідно з положеннями Закону (стаття 20) термін розгляду звернень громадян становить один місяць з дати їх надходження, а у випадку необхідності здійснення додаткового вивчення, цей термін розгляду може бути продовжено до 45 днів.
Центральний апарат МЗС і закордонні дипломатичні представництва і надалі докладатимуть усіх зусиль з метою виконання завдання, поставленого керівництвом МЗС і української держави - безумовного і максимального використання усіх повноважень і передбачених законодавством механізмів для ефективного захисту прав і законних інтересів громадян України за кордоном.